Pogoji poslovanja spletne trgovine Galex

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine Galex na spletni strani www.galex.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja Galex d.o.o., Tišinska ulica 29g, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju “ponudnik”).

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Splošno

Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil in prehrane, medicinskih pripomočkov, kozmetičnih in drugih izdelkov na daljavo.

Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki obišče spletno trgovino in ima pravico do nakupa.

Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine galex.si opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • postopek pritožbe.

Osnovni podatki o ponudniku

  • Naziv: GALEX d.o.o.
  • Naslov: Tišinska ulica 29G, 9000 Murska Sobota
  • Matična številka: 5479827000
  • Davčna številka: SI94537372
  • Poslovni račun: IBAN SI56 0488 1000 2892 865, SWIFT: KBMASI2X
  • Telefon: 02 52 13 510
  • Mail: info@galex.si
  • Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti, pod vl.št. 1/00918/00

Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov na spletni trgovini, ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti.

V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Vse akcije in popusti, objavljeni na spletni trgovini, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.

S ponudbo ne spodbujamo čezmernega nakupovanja in nekritične uporabe izdelkov.

Ob uporabi se morate držati priporočenih odmerkov in navodil za uporabo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila ” Vaše Galex naročilo je bilo sprejeto!”).

Sklenjeno naročilo/pogodbo hrani ponudnik. Pogodbe in računi se hranijo v skladu z zakonom in so kupcem dosegljivi na sedežu ponudnika v primeru posredovane zahteve (nekaj dni pred ogledom).

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Plačilo naročenih izdelkov

Naročene izdelke v spletni trgovini lahko plačate:

  • po predračunu (e-banka, položnica,…) – predračun je potrebno poravnati v roku 48 ur, drugače bo vaše naročilo stornirano;
  • po povzetju;
  • s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, American Express), katere procesira Stripe Payments Europe, Ltd;
  • PayPal.

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
Galex d.o.o.
Tišinska ulica 29 g
9000 Murska Sobota
Podatki o banki:
NOVA KBM
Ulica Vita Kraigherja 4
2000 Maribor
TRR: NKBM SI56 0488 1000 2892 865
BIC (SWIFT): KBMASI2X

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1230). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.

Davčno potrjevanje računov

Podjetje Galex d.o.o. posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015). Vklopi razum, zahtevaj račun.

Rok in dostava naročenih izdelkov

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavlja Pošta Slovenije. Če naročite do 13:00, bodo izdelki predvidoma odposlani že v istem dnevu.

Zaradi nastale situacije z virusom Covid-19 se lahko dobavni roki podaljšajo. Trudimo se skupaj z dostavnimi službami, da boste naročene izdelke prejeli v najkrajšem možnem času.

V kolikor poštar oceni, da vam paketa ne bo mogel izročiti, vam bo pustil listek za prevzem na izbrani pošti. V kolikor ne želite prevzeti paketa na izbrani pošti, lahko na telefonski številki, ki je zapisana na listku, zaprosite za ponovno dostavo. Ponovna dostava je brezplačna.

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 45,00 EUR so brezplačni, do 45,00 EUR stroški dostave znašajo:

Vrednost nakupa do 45 € nad 45 €  
Dostava – Pošta 3,89 € brezplačno  
Pošta – prevzem na Pošti 3,89 € brezplačno  
Pošta – prevzem na Petrolu* 3,89 € brezplačno  
   
*V primeru prevzema pošiljke na BS Petrol se vam zaračuna dodatni strošek vročanja v vrednosti 0,45 €, v primeru odkupnine se vam dodatno zaračuna še strošek v vrednosti 1,05 €. Oba stroška poravnate na prevzemnem mestu.

Pošta Slovenije vam nudi hitro in zanesljivo dostavo.

Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. Rok dostave paketa preko Pošte Slovenije znaša 1-3 dni.

Paket lahko naročite domov, v službo, k prijatelju, sosedu, na izbrano pošto ali na izbrane bencinske servise Petrol. Pakete lahko prevzamete na več kot 550 lokacijah Pošte Slovenije in na 113 lokacijah bencinskih servisov Petrola. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, boste v nabiralniku prejeli obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji pošti.

V kolikor paketa ne želite prejeti na dom, vam Pošta Slovenije omogoča prevzem le tega na katerikoli Pošti in na izbranih bencinskih servisih Petrol. V primeru dostave na željeno pošto, obvestila o prispeli pošiljki ne boste prejeli.

Pošta Slovenije vas bo o poteku dostave obveščala preko SMS sporočila in e-obvestila na sledeče načine:

  • zjutraj, ko bo paket pripravljen za dostavo, za prevzem na pošti oziroma za prevoz na izbran bencinski servis;
  • ob dostavi, če naslovnika ne bo na naslovu. Obvestili ga bomo, da ga paket čaka na pošti, tako da ga lahko prevzame že na poti domov. Seveda mu bomo v hišnem predalčniku enako kot doslej pustili tudi obvestilo o prispeli pošiljki;
  • z e-obvestilom, ko bo paket vročen.

Trgovec omogoča nakup vsem strankam iz drugih držav članic EU pod enakimi pogoji kot slovenskim strankam. Dostava izdelkov je mogoča samo znotraj Republike Slovenije.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.galex.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite zgoraj desno na križec Zapri ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite spodaj povezavo ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.galex.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani” ali pri znaku »+« povečati ali »-» zmanjšati količino izdelkov, ki jih želi naročiti. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora desno zgoraj klikniti na križec ”Zapri”. S klikom na omenjeni križec se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate klikniti na ikono »Nadaljuj na blagajno« ter izpolniti potrebna polja.
• 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
• 2. Dostava: Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Lahko izberete dostavo na drug naslov.
• 3. Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Neposredna bančna transakcija, Plačilo po povzetju, Paypal plačilo ali kreditne kartice.
• 4. Podrobnosti naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico, cena izdelka, strošek dostave, način plačila ter skupni znesek ter znesek DDV-ja.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup!” Na strani “Zaključi naročilo” se prikažejo podatki o št. naročila, datum, e-naslov kupca, znesek nakupa, način plačila, podrobnosti o bančnem računu za nakazilo, prikazani so podatki o naročilu, podatki plačnika in naslov dostave.

Postopek obveščanja o nakupu
• Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto.
• Galex lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
• Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

• Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@galex.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

• Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Galex d.o.o., Tišinska 29 g, 9000 Murska Sobota. Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

• Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

• Prejeta plačila bodo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačil bomo opravili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Varstvo potrošnikov

V tem poglavju pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična ali pravna oseba, ki pridobiva in uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V preostalih poglavjih sta v izrazu kupec upoštevana kupec in potrošnik.

Galex d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov

V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca.

Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.

Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Galex d.o.o. ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Galex d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov izdelka ter dostave, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora o obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena Zakonom o varstvu potrošnikov..

Stvarne napake rešujemo v korist potrošnika skladno s členi 37-39, ki so opredeljeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18)

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Informacije o dostavi so na voljo v razdelku “Dostava”. V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti Galex d.o.o.. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
Varnostni listi za kemikalije, med katere sodijo snovi, pripravki in biocidni pripravki so vam na voljo na posebno zahtevo na objavljene kontakte.

Galex d.o.o. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

Galex d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Galex d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni trgovini galex.si, a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar se vam že vnaprej zahvaljujemo.

Pritožbe in spori

Galex d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@galex.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Galex bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi Galex d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Galex d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Z oddajo naročila v spletni trgovini galex.si se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Murska Sobota, 01. 03. 2022
Galex d.o.o.