Splošni pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine na straneh galex.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja Galex d.o.o., Tišinska ulica 29g, 9000 Murska Sobota, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), priporočili GZS, Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil, kozmetičnih in drugih izdelkov na daljavo.
Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki obišče spletno trgovino in ima pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine galex.si opravi nakup.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče. Določilo prejšnjega odstavka pa ne velja, če se ti pogoji oz. bistvene sestavine pogodbe spremenijo med postopkom nakupa – v tem primeru bo Ponudnik kupca na to opozoril in mu omogočil odstop od pogodbe.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Dostopnost informacij
Podjetje Galex d.o.o. obiskovalcem spletne trgovine galex.si na svoji spletni strani www.galex.si ter v teh splošnih pogojih zagotavlja naslednje podatke:
- podatke o podjetju Galex d.o.o (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- jasno in nedvoumno določene cene (ter podatek ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve), ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop od pogodbe (opis pravice do odstopa v skladu s 43.členom ZVPot),
- pojasnilo postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Osnovni podatki o ponudniku
Naziv: GALEX d.o.o.
Naslov: Tišinska ulica 29G, 9000 Murska Sobota
Matična številka: 5479827000
Davčna številka: SI94537372
Poslovni račun: IBAN SI56 0488 1000 2892 865, SWIFT: KBMASI2X
Telefon: 02 5213 510
Delovni čas: od ponedeljka do petka, 7.-15. ure
E-naslov: info@galex.si
Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti, pod vl. št. 1/00918/00
Postopek nakupa
Nakup izdelkov na spletni trgovini je preprost in poteka v naslednjih korakih:
I. Izbira izdelka
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
III. Nakupovalna košarica
IV. Zaključek naročila
Opis korakov postopka nakup
I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.galex.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico” Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite zgoraj desno na križec ”Zapri ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite spodaj povezavo ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.galex.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice «križec« ali pa znak »+« povečati ali »-» zmanjšati količino izdelkov, ki jih želi naročiti. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora desno zgoraj klikniti na križec ”Zapri”. S klikom na omenjeni križec se vrne nazaj spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate klikniti na ikono »Nadaljuj na zaključek nakupa« ter izpolniti potrebna polja.
Podatki plačnika: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, država/regija, ulica, mesto, poštna številka, telefon, E-poštni naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Dostava: Dostavo izvajata Pošta Slovenije in GLS. Lahko izberete dostavo na drug naslov. Če želite dostavo na drug naslov, označite » kvadratek « in vnesite podatke za dostavo na drug naslov.
Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Neposredna bančna transakcija, Plačilo po povzetju, Paypal plačilo ali plačilo s kreditno kartico (Stripe).
Podrobnosti naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico, cena izdelka, delni znesek, strošek dostave, skupni znesek ter znesek DDV-ja
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup!” Na strani “Zaključi naročilo” se prikažejo podatki o št. naročila, datum, e-naslov kupca, znesek nakupa, način plačila, podrobnosti o bančnem računu za nakazilo, prikazani so podatki o naročilu, podatki plačnika in naslov dostave.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto.
Galex lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila: »Vaše naročilo na galex.si je bilo sprejeto!«).
Sklenjeno naročilo/pogodbo hrani ponudni v elektronski obliki. Pogodbe in računi se hranijo v skladu z zakonodajo in so kupcem dosegljivi na sedežu ponudnika v primeru posredovane zahteve (nekaj dni pred ogledom). Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu prek našega kontaktnega naslova info@galex.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.
Načini plačila
Spletna trgovina galex.si ponuja sodobne elektronske plačilne sisteme. Vsa plačila potekajo prek varnih povezav. Vsa plačila so integrirana in odobrena s strani ponudnikov plačil. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, podatki o kreditni kartici so zaščiteni.
Obvezna zahteva za vse članice EU je PSD2 ali direktiva EU o plačilnih storitvah 2, ki določa, kako je treba v EU ravnati z vsemi spletnimi in mobilnimi plačili. Zakon med drugim zahteva močno avtentikacijo uporabnika (SCA). Na kakšen način se bo izvedla močna avtentikacija uporabnika, je odvisno od banke ali ponudnika plačil.
Omogočamo naslednje načine plačila:
- Plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija): Kupec prejme predračun na svoj e-naslov v najkrajšem možnem času. Rok plačila je dva dni od datuma na predračunu. Po plačilu predračuna naročilo odpremimo na naslov za dostavo.
- Plačilo po povzetju: Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.
- S plačilnim sistemom Paypal.
- Plačilo s kreditnimi karticami (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club)- Stripe.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
Galex d.o.o., Tišinska ulica 29 g, 9000 Murska Sobota
Podatki o banki:
OTP Banka, Ulica Vita Kraigherja 4. 2000 Maribor
IBAN: SI56 0488 1000 2892 865
BIC (SWIFT): KBMASI2X
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1230). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.
Ponudba in cene
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednosti).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.
Zasebnost in zaščita podatkov
Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.
Spletna stran galex.si uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacij o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilo o piškotkih.
Rok in Dostava naročenih izdelkov
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije (standardna dostava) in GLS (standardna dostava in paketomati). Ko bomo paket predali dostavni službi, vam bomo poslali e-sporočilo s sledilno številko za spremljanje pošiljke.
Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave je 3,90 € (z vključenim DDV) in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki. Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku Pošte Slovenije in GLS.
Končna dostava na vaš naslov je odvisna od razmer pri Pošti Slovenije in GLS.
Pošta Slovenije in GLS vam nudita hitro in zanesljivo dostavo. Poštar ali dostavljalec vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo v roku 1-3 dni. V primeru dostave z dostavno službo GLS – Ko paket prevzame dostavna služba, vas o tem obvesti prek SMS sporočila/elektronske pošte. Prek povezave, ki jo prejmete v sporočilu, lahko spremenite prevzemno mesto na paketomat ali bencinski servis. Več informacij si lahko preberete na spletni strani Pošte Slovenije oziroma GLS.
Trgovec omogoča nakup vsem strankam iz drugih držav članic EU pod enakimi pogoji kot slovenskim strankam. Dostava izdelkov je mogoča samo znotraj Republike Slovenije.
Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala varnost narave izdelka. Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
Varnostni listi za kemikalije, med katere sodijo snovi, pripravki in biocidni pripravki so vam na voljo na posebno zahtevo na objavljenem kontaktu (pod zavihkom B2B).
Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije in o tem obvestiti Galex d.o.o.. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Izdaja računa
Galex d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer po elektronski pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.galex.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu podjetja Galex d.o.o. ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Pri zaključki nakupa je okence, kamor vpišete ”koda za popust” in kliknete gumb ”uporabi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Akcije, kode za popust in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne
seštevajo in se med seboj izključujejo.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki kupijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artikla prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artikla.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@galex.si
Obrazec za odstop od pogodbe je potrošnikom na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel oziroma artikle vrne po pošti na naslov prodajalca: GALEX d.o.o., Tišinska 29 g, 9000 Murska Sobota.
Potrošnik mora artikle oziroma artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla oziroma artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračuna po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko ali paket). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe, kot tudi ne od pogodbe, katere predmet je zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje potrošniku vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila vsakokrat veljavnega zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Izdelki v kompletu pomenijo enoten artikel. To pomeni, da za odstop od pogodbe za artikle iz kompleta veljajo enaka določila in pogoji, kot določeni zgoraj, le da se odstop lahko uveljavlja zgolj za celoten komplet in ne za posamezne artikle v kompletu.
Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bodo do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov ob morebitni napaki na izdelku zahteva, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Če kupec prejme napačne ali poškodovane izdelke, jih lahko brezplačno vrne na naslov ponudnika: Galex d.o.o., Tišinska ulica 29G, 9000 Murska Sobota v 8 dneh po prevzemu blaga.
Zamenjava izdelkov
Zamenjavo nakupa prek spletne trgovine vrši spletna trgovina galex.si. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oziroma kopije računa. Izdelki se lahko zamenjajo zgolj za druge izdelke. Vračilo kupnine (delno ali v celoti) v primeru zamenjave ni mogoče. Če novi izdelki presegajo vrednost zamenjanih izdelkov, mora kupec razliko v ceni doplačati.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena Zakonom o varstvu potrošnikov. Stvarne napake rešujemo v korist potrošnika skladno s členi 37-39, ki so opredeljeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18).
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, oziroma ga pošlje v trgovino, kjer je bil artikel kupljen, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo, potem ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz naslova uveljavljanja stvarne napake ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
V izogib dvomu se artikli iz kompleta obravnavajo kot enoten izdelek (kot komplet), zato v primeru stvarne napake za artikle iz kompleta veljajo enaka določila in pogoji, kot so določeni zgoraj, pri čemer pa lahko potrošnik v primeru, da ima posamezen izdelek iz kompleta stvarno napako, od ponudnika zahteva zamenjavo zgolj posameznega artikla iz kompleta, ne more pa za ta posamezni izdelek zahtevati vračila kupnine.
Izdelki, ki jih ni na zalogi
Izdelkov, ki so označeni z »Ni na zalogi«, ni mogoče naročiti. Če katerega od izdelkov, ki ste jih naročili, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo, ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi nevšečnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.
Davki in akontacija dohodnine pri nagradnih igrah
Prejemnik nagrade je po Zakonu o dohodnini (Ur. l. RS, št. 117/2006 s spremembami, v nadaljevanju ZDoh-2) davčni zavezanec, zato mora skladno z ZDoh-2 in Zakonom o davčnem postopku (Ur. l. RS, št. 117/2006 s spremembami, v nadaljevanju ZDavP-2) pred prevzemom nagrade organizatorju oziroma izvajalcu predložiti osebne podatke, navedene v tretjem odstavku 8. člena teh splošnih pogojev.
Organizator za prejemnika glavne nagrade od vrednosti posamezne nagrade odvede akontacijo dohodnine v skladu z zgoraj citiranimi in drugimi veljavnimi predpisi. Morebitna doplačila dohodnine v skladu z letno dohodninsko odločbo gredo v breme prejemnika nagrade. Vrednost nagrad je izražena v maloprodajni vrednosti.
Za prejemnike nagrad, katerih vrednost prejetih nagrad ne preseže 42,00 EUR (z vključenim DDV), je nagrada oproščena plačila dohodnine, zato organizator od podeljene nagrade ne odmeri in ne odtegne akontacije dohodnine.
Za prejemnika nagrade, katerih vrednost nagrad presega 42,00 EUR (z vključenim DDV), organizator obračuna in plača akontacijo dohodnine po stopnji 25% od davčne osnove skladno z ZDoh-2.
V primeru, ko izračunan znesek akontacije dohodnine za prejemnika nagrade ne preseže 20,00 EUR, se davčni odtegljaj ne odtegne in ne plača, vrednost darila pa se všteje v letno davčno osnovo davčnega zavezanca.
Varnost
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).
Omejitev odgovornosti
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov na spletni trgovini galex.si, ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti.
V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev situacije.
Vse akcije in popusti, objavljeni na spletni trgovini, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.
S ponudbo ne spodbujamo čezmernega nakupovanja in nekritične uporabe izdelkov. Ob uporabi izdelkov se morate držati priporočenih odmerkov in navodil za uporabo.
Intelektualna lastnina
Vse pravice so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. Ta spletna trgovina lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del te spletne trgovine ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s to spletno trgovino. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
Mnenja o izdelkih
Spletna trgovina galex.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina galex.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina galex.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij, podanih v mnenjih.
Pritožbe, zahtevki in spori
Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupca v primeru telefonskega klica na trgovčevo številko za komuniciranje bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater. Pritožba ali drug zahtevek kupca se odda prek e-pošte na elektronski naslov trgovca info@galex.si ali pisno na naslov trgovca naveden v splošnih pogojev. Postopek obravnave pritožbe oziroma zahtevka je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravo in pristojnost sodišč
Ti splošni pogoji se presojajo po pravu Republike Slovenije.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Trgovec opozarja, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Murska Sobota, 20. 11. 2024
Galex d.o.o.